Slicka-mig-i-ansiktet-spy-hund

Imorse, klockan 09:46 vaknade jag. Jag hade ingen aning om varför men jag visste att det inte var för att jag hade sovit klart. Jag var fortfarande svinigt trött. Men jag orkar inte gå upp och kolla vad som hade väkt mig men jag är säker på at det var brorsan, igen.

Jag kunde inte somna om iallafall.

Senare hörde jag att hunden hade spytt, ännu lite senare kommer brorsan instormandes på mitt rum för att hämta nån sak. Att jag KANSKE ligger och sover vis 10:30 på en ledig dag bryr han sig inte om.

Efter honom kommer hundskräller och är skitglad, själv blir jag inte lika glad när spy-hunden slickar mig i ansiktet. Hur vågar han :O
Inte nog med att han i vanliga fall slickar sig mellan benen, nu har han ju till och med spytt!
Fyyyyfan vad äckligt!

Nu ska jag börja ha en vattenkanna i mitt rum som han ska få över sig om han ens försöker slicka på mig när jag ligger och sover.


Nu får du allt passa dig :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0