Traditioner och en Muskelknutte

Ännu en skoldag är skövlad och jag är i topptrim, som vanligt. Om en timme är det dags att byta till cykelbyxor och  linne, sexigt värre. Det är då dags för dagens pass, även känd som Rickard-Styrkan här på löp. Cirkelstyrka + några extra skivstångsövningar. Det bidde najs.

Men innan det så borde jag plocka fram dom dammiga matteböckerna, leta på den "försvunna" pennan och den orörda miniräknaren så att jag kan sätta mig ner för att skriva några tal. Men nu är det så att jag är en sådan person som håller på traditioner(eller inte, jag hatar ju när klockan slår 3 på julafton), vilket betyder att jag skiter i att plugga...

Det finns ju så mycket annat trevligt som man kan hitta på. Så nu är det dags för mina nysmorda hjärnceller(har haft två prov idag) att hitta på något vettigare... och det lär ju inte bli allt för svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0