Tv-apparaturer

Jooo... Jag önskade mig en Tv. Eftersom att morsan har 2st så tycker jag att jag borde få ta med den ena till Stockholm. Men icket. Hon vägrar, och jag fattar inte varför... vaaaarför gör du såhär mot mig?! höhö

Så på juldagen, när vi delade ut julklapparna hos morsan, så hade någon(vem?) :S, ställt ett jättepaket under granen;

image89
Okay, det var jag, och jag är en tönt. Men jag kan inte rå för det...

Iallafall, det jag egentligen vill säga är att jag kommer få en annan gammal och fet tv-apparat, men den får duga. Jag är nog lite bortskämd trotts allt...?

Kommentarer
Postat av: Pokersidor - Bonusar och erbjudanden

Haha... snyggt inslagen o allt..;)

2007-12-27 @ 10:29:55
URL: http://pokersidor.blogg.se
Postat av: vera

ja lite bortskämd, jag fick en vattenkokare av min far, min syster ett 12pack tandborstar från claes olsson och min brorsa en byxkedja med en gris på.
Min pappa kan inte ge julklappar. Han KAN verkligen inte!

2008-01-24 @ 11:22:00
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0