Ut och gå

Det har blivit dags att gå ut med Babben, Zack eller vad man nu vill kalla hundskrället... Det var iallafall tack vara honom som jag fick en bärbar dator. Så jag kanske borde vara tacksam. Men han åt ju upp den gamla :S

Jaja, eftersom at det är jul och så, så kunde jag inte säga nej när Cissi frågade om jag kunde rasta honom lite. När julen är över så kommer jag att vägra, jag har aldrig sagt att jag ville ha någon hund, eller jo kanske. Men jag har aldrig gått med på att rasta någon hund =)

Dags att vandra...

Kommentarer
Postat av: J

visste väl att du tyckte det :) haha jag håller med dig där angående hunden. jag gillar att mysa med den men att gå ut med fanskapet finns inte med på listan :D

2007-12-25 @ 21:59:59
URL: http://jonnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0