Välkomna till Efterlyst...

programmet där du, kan ställa saker till rätta. höhö =)

Nu är jag förbannad, igen.

Imorse när jag vaknade och hade plockat fram min tallrik, sked och lite flingor och så gick jag till den där förbaskade kylen(vi har en gemensam kyl på löp) för at hämta min Yoghurt. Men till min förvåning så var det någon om hade öppnat den och tjuvat. Och det var inte lite borta heller, över hälften av min frukost var borta! Så jäkla fräckt. :S

Desstom var det inte nog med det, jag hade tänkt tvätta imorse också, men gissa vad?! Jo, jag hade glömt tvättmedlet och sköljmedlet kvar i våran lilla tvätstuga, och självklart så möttes jag av två tomma förpackningar. hmm... 

Man blir ju lite lätt irriterad, om man säger så. Vad tänker man på(med?) om man tar nån annans grejer? Är de inte lika illa att ta av någons saker när man bor med den personen, än som att snatta i en affär? Det jag är förbannad för att inte det att jag har lagt ut pengar på detta, man göra bara inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0