Varning! Scrolla inte ner...

Okej, nu kanske det är dags att ändra min header; "Där killen med kollen har kontrollen"

För jag har visst tappat kontrollen över den här bloggen. Våra(Mina Davids och Klas) bilder till alamnackan har visst släppts till allmänheten, även kallat det lösryckta folket. Dom var kanske lite väl utmanande och jag är ju inte allt för secig på dem. Men jag låter inlägget vara kvar, det bjuder jag på.

Jag ser inte ut sådär i vanliga fall ;) 5kilo daxvax och inoljad överkropp är inte vad jag brukar använda.

Jag undrar varför inte vissa andra bilder blev lika uppmärksammade, ettornas(killarnas) bilder var nästan lika förjävliga som våra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0