Quiero comer, pero tengo un clase mas =(

Tjenare,

Jag befinner mig just nu utomlands, typ i Afrika, eller är det kanske kurdistan? Jag tror bestämt att det är IV eleverna som är här och skriver något som ska liknar engelska uppsatser, men som jag själv skulle kalla runskrift. Helt jäkla ofröståligt...

Han brevid mig skrev just en mening där det står "people that lives in india I think is good because they live there and are healthy". Vad är det för smuck?! Jag vette fasen menmen.

Nu ska ja fortsätta med spanska uppgifterna.

Vi hörs bloggen!

Kommentarer
Postat av: Far

"Med en enkel tulipan på bemärkelse dan, jag har den äran, jag har den äran, att gratulera!"
(Du får tänka dig min rena klara stämma, och visualisera tulpanen)
Grattis!!!!

2008-04-07 @ 13:49:54
Postat av: Farbror

Pukor, trumpeter och symbaler i häftiga fanfarer.
Hip hip HURRA HURRA HURRA HURRA
P.S. Bögigt fodral till uret!? D.S.

2008-04-07 @ 20:38:23
Postat av: Micke

haha, tacktack. jode det kan man lungt säga att det var :S menmen, klockan va najs iaf =)

2008-04-08 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0