Oväntat toalettbesök

Tjenare bloggen!

Idag hände en rolig sak...

Jag spenderade lunchen med Klas och Fanny. Fanny var lite nödig och vart tvungen att gå på toa för att skita knäck, så jag och Klas konkade efter för att göra henne sällskap i förrummet till damtoaletten. När Fanny väl satt där och stönade som värst innifrån sin toalett som kom vi på iden att skämta med några brudar...

Så Klas och jag går in och ställer oss tillsammans på en av toaletterna och inväntar nästa besökare som vi ska chocka genom att komma ut samtidigt. Väl där inne så kom jag på den smarta iden att det skulle vara roligare om vi kommer ut samtidigt som vi drar igen dragkedjan på jeansen och spänner bältena.
Så jag öppnar mitt bälte och hör samtidigt att några just har entrat förrummet, men innan jag hinner öppna dörren så kliver en tjej in på toaletten där vi står... Klas tar tag i dörrhandtaget och säger "Ursäkta, vi glömde låsa dörren!", percis som om vi var helt serriösa.Tjejjen får världens skrattanfall och hennes två kompisar står där bakom helt förlamade av att två killar är inne på samma toalett med oknäppta byxor...

PINSAMT LÄGE! (mkt pinsammare än planerat...)

Fanny hade som tur var skitit klart vi det laget och vi drog oss snabbt ifrån toalettena och de paralyserade tjejerna...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha du är sjuk Mikael:)

2008-08-28 @ 21:32:35
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: majzan

HAHAHAHA..Sjuk räcker inte

2008-08-31 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0