Vuxen :O

Fan, jag tror jag börjar bli vuxen. HELLVETE!

Det är nämnligen så att jag har börjat tycka att det är slöseri med tid att sitta framför datorn till klockan tre/fyra på nätterna och spela spel, så att man nästa morgon ligger och sover bort hela dagen. Det känns meningslöst på något sätt.

Men ändå, vem vill bli gammal och grå? Vem vill gå och lägga sig efter kvällsfikat klockan 21:00... nu kom jag och tänka på att en hel årskurs gjorde det på löpet för ett år sedan, tragskt. Men om man bortser från dem då?

Detta börjar ju likna en skräckfilm, eller åtminsonde en sorglig thriller. Fan, måste nästan kompencera detta med något jävligt omoget, så att jag kommer i balans igen. :/

Hörs!

Kommentarer
Postat av: matte

Varför känner jag mig träffad?? Du kommer säkert långt med att spela dataspel till 4 och sova till 14..kör vidare på det majkel!! :)

2008-12-22 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0