En vild helg vankas...

... Jag vaknar klockan 12.03. Jag käkar gårdagens halvuppätna pizza till frukost medan jag kollar på en gammal västern rulle med Seb Macahan, vilken är så dålig att jag slummrar till lite ibland. Efter filmen sadlar jag på mig skorna och drar till Hägges för att köpa mig ännu en pizza, till middag. Tillsammans med den knäpper jag min första "zendium"(kodord ;))... här startar dagen, officiellt alltså.
Sedan är det  finbyxor, skjorta och kavaj som gäller för resterande delen av kvällen. Musiken höjs och vi taggar till, klockan närmar sig 21.00 och det blir dags att ta pendeln mot Älvsjö, där 2008 års näst sista fest ska hållas av Elin Cadenius. Det är cooktail tema, vilket jag hatar, annars skulle jag aldrig i livet sätta på mig en kavaj, men vad gör man inte för laget?!

Fan, dags att sluta dagdrömma oh dra mig till sängen. Detta är min förutsedda Lördag, så ännu återstår 4långa dagar i skolan...

Hörs!


Sollentuna gangsta(NOT), minus Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0