Att bli krossad...

Iversen vs Röjerås. Det var löpets stora pingistrofé som stod på spel. Deltagare i turneringen var; Iversen, Jag... och ingen mer. Men det gjorde inte att kvalitén försämrades

Ja, på papperet fanns det bara en utväg. Att jag skulle vinna, med mina utomordentliga pingiskunskaper och mitt rappa fotarbete så finns det ingen som skulle kunna stoppa mig på vägen mot mitt mål, att besegra Iversen.

Men det vart inte som jag hade tänkt mig, jag får skylla på träningsverk från gårdagen. Jobbigt värre. Jag förlorade alla set och Iversen van den eftertraktade trofén.

Men som sagt, det finns alltid något possitivt att hämta ur varje förlust... Nästa gång jag spelar pingis så ska jag bryta motspelarens racket itu innan matchen börjar. Alla medel är tillåtna när man går för vinst i en pingis turnering på löp. Här gör man allt för att vinna. Prestige kallas det.


Tills dess lägger jag racketet på bordet och pluggar lite matte istället.


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-19 @ 16:07:11
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: vera

asså det är ju stört hur många blogginlägg du skriver. FETT braaaaa :D:D:D

2008-02-19 @ 19:02:14
URL: http://vera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0