Att springa i Globen

Ikväll är det GE-galan, självklart ska jag dit och kolla.

Kommer det bli ännu ett världsrekord iår? Sussannakallut på 60meter häck? Vemvet vemvet. Det vore skitkul i så fall...

Menmen. Trotts att det ska bli kul så känns det lite vemodigt. Förra året var jag ju själv med och sprang på förtävlingarna. Jag sprang i Globen! :o Det är jävligt coolt, de uppbyggda banorna gör så att man känner sig som en liten gräshoppa man kommer där och studsar fram. Det är en härlig känsla.

Men jag kan inte bestämma mig för vad som är häftigast, att springa i Sveriges största inomhushall eller att värma upp tillsammans med alla stor stjärnor? Ehh, varför rangordna? Det var en skön känsla iaf...

Förra året joggade jag 5meter bakom världens bästa långdistanslöpare, det händer inte alla. Men jag vet att det kommer hända igen.

Jaja, jag kan bara önskar dig lycka till, Sanna. Hoppas det går bra. =)

Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0