Bagateller som blivit för stora -.-

Jag skrev en uppsats på 2sidor om tsunami katastrofen 2004 för 2 veckor sedan. Men jag har fortfarande inte skickat in den, och anledingen är att jag är för otecknisk!

Hur fasen sätter man in källförteckning i en text? :S Sidfot, Referens, Huvudfot, Källhänvisning och Fotnot!? Vad fasen är det liksom?! Jag skulle aldrig tänka tanken att skriva om något som jag inte redan kan allt om, det blir ju slöseri med min dyrbara tid.

Men lärarna brukar ju alltid gnälla om såna här bagateller, och då är det ju bara skriva in lite random hemsidor längst ner i uppsatsen. Sedan är det klart! Men inte nu längre, nejnej. Här ska vi vara moderna och fiffiga. Synd bara att jag inte hänger med i svängarna :/

Hörs!

Kommentarer
Postat av: vera

jag e på samma grej, nu ska vi skriva ett PM och jag kommer inte ihåg vad det är förnågonting. helt jävla underbar är det jAAAAAAAA MERA

2008-02-19 @ 00:34:51
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0