Bonde? Stadsbo?

Vissa skulle nog kalla mig bonde, bara för att jag har växt upp i en stad med mindre än 20 000 invänare.

Men vafan,
man kan ju också säga att jag är en typisk stadsbo... Hur många i Stockholm bor 1km från centrum?! Nä jusste! Så jag kan ju räknas som mer stadsbo än er Stockholms snobbar ;) Inte för att det känns så värst smickrande, men ändå! :P

BONDE:
[ ] du har kossor i trädgården.
[ ] du har en traktor i garaget.
[ ] du ser skillnad på hö, ensilage och halm.
[ ] du äger ett par träskor.
[ ] du/din familj bor på en bondgård.
[ ] det är för det mesta koskit på köksgolvet
[ ] du har minst 1 mil till närmsta sexbutik.
[ ] du brukar gå naken hemma på farmen.
[ ] du har brutit mot tidelagen.
[x] det tar minst 10 minuter för dej att gå på toa.
[ ] du tycker att det är kul att se hur ett frö blir ett äppelträd.
[ ] du slår eget hö. Nej, det är elakt att slåss :S
[ ] 1+1=3
[ ] Du har jordkokor i håret, eller är det koskit där också? :S


TOTALT: 1


STADSBO:
[x] du bor i en stad/samhälle.
[x] du gillar att festa.
[ ] du shoppar minst 1 gång i veckan.
[x] ni använder fjärrvärme.
[x] du kan gå till skolan. Men jag gör det inte...
[x] du äter ute rätt ofta. ute och ute... McDonalds!
[ ] du har bra bordsskick. Armbågarna på borden och håll besticken med knytnävarna! =)
[x] du bor i en lägenhet.
[ ] du vill bli en stureplansprofil med backslick
[ ] du använder en burk daxvax i veckan
[x] du springer med massa pengar löst i fickan


TOTALT: 6

Jaha, vad säger man om det här då?

Bonde  Stadsbo

Jag kanske ska tillägga att jag skrev alternativen själv? :P

Hadet!


Eh, jag är som den här bilden, en blandning mellan bonde och stadsbo =)

Kommentarer
Postat av: Gösta

teeeeest

2008-02-13 @ 15:26:25
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: jacke lillberg

asså allt stämmer fan i på mig, fast jag är ju iof bonde och bor på farm

2008-02-13 @ 21:45:08
Postat av: Maja

Haha.

Skitsnygg blogg alltså, riktigt bra header.

2008-02-14 @ 07:45:30
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0