Facebook

Tjenare,

jag måste bara säga att Facebook har blivit precis vad jag trodde att det skulle bli.

I början är det som en tävling, skaffa så många kontakter du kan, precis som om det skulle vara en bekrftelse...
Sedan spelar du alla spel för att fördriva tiden, ja, jag har ju inget annat för mig...eller?

Efter att du har gjort det så tar det inte lång tid innan du tröttnar. Själv är jag i stort sett aldrig inne på den där sidan längre. Den är som en punkterad lunga, hur nu en sådan är, jaja skitsamma...

Iallafall så fattar jag inte att det kan vara värt miljarder?! En femtedel av en punkterad lunga blir uppköpt av microsoft och blir helt plötsligt värt miljarder... sjuuuuuukt

Fan, jag är nog bara avundsjuk på skaparen, när ska det bi min tur att få en sådan snilleblixt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0