Ge-galan.

GE-galan är över. Jag är hemma och allt är som vanligt.

Lungan var det inte i Globen iaf. Vi klämde in oss på VIP läktaren(precis vid målgången för 60m) bland snobbar och kändisar satt vi och knprade på våra budgetgodisar från euroshopper.

Carolina Klyfta(höhö) stod och signerade t-shirtar efter förtävlingarna. Men man måste hopp ett längdhopp för att få en. Jag är torr, jag hoppar inte längdhopp på en 5cm tjock matta och blir förlamad i resten av mitt liv, då kan den där namnteckningen få vara. Jag har ju trotts allt spelat volleyboll med henne, det är lite häftigare än ett namn på en lapp ;)

Jaja, det var kuk men nu är det Californiacation på tv. Det vill man ju inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0