På villovägar

Jag gick till Farmor idag. Helt ensam i mörkret och med hörlurarna i öronen. Hej våldtäcktsman, kom och misshandla mig! Jaja, sånt kan vara riskabelt i Sala, men ibland är det skönt att vara lite för sigsjälv. Det händer inte så ofta när jag bor på löp, i Stockholm. Det är alltid något nytt på gång där. Det finns alltid någon som vill göra något och det är alltid någon som står utanför ens dörr, knackar och vill in. Är jag mer poppis än andra? Nej Troligen är det så för de flesta på löp.

Det kan vara jobbigt ibland, jag vill inte att någon ska sluta knacka på min dörr, jag säger bara att det är skönt att ha lite tid för sigsjälv. Att tänka och koppla bort löpning och träning för ett tag.

Förra året gick jag på bio, tog pendeln inte till stan helt ensam eller med någon bra polare. Jag kunde glömma löpningen, bekymmren och tvätthögen för en hundradels sekundsekund. Låter jag som en freak? Ja, kanske, jag är ju migsjälv trotts allt ;) Men det var skönt, varför har jag inte gjort det iår?

Jag får se till att göra det.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: aalexandra

tack så mkt :) hihi de får du fråga hon som ville ha de ;)Vad händer här ida då?

2008-02-25 @ 13:01:37
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0