Ping-Pong

Fanny+Micke+Oliver+Kinessport= Katastrof...

Så lyder ekvationen på dagens pingisspelande. Oliver och Fanny är totalt kassa på pingis, jag knäckte dom på nolltid! :P Eller, var det tvärt om? :S Katastof vart det och jag hatar att förlora, det spelar ingen roll vad det handlar om, en förlust är svår läkt! Det är nog ett av mina men från Friidrotten...

Iallafall så slutade det med att Fanny kastade ner Oliver på golvet när hon åkte ut, det låter ju som värsta Baboska från Ryssland... det kanske är något Fanny döljer för oss?
Iaf så låg Oliver och vred sig i smärtor eftersom att han slog i svanskotan i fallet. Fanny och Jag började asgarva åt honom när han låg där och krälade som en liten mask. Skadeglädje är den bästa glädjen, har jag hört.

Fanny och jag packade ihop våra saker och lämnade Oliver bakom oss, det är inte vårat problem om han är förlamad?! Jaja, innan vi hann ut ur rummet så mötte vi Adam, han undrade vad vi höll på med... Han måste ha menat vad Oliver höll på med!? Vi andra betedde ju oss helt normalt!

Jaja, Adjö!

image132
Om man byter ut gräset mot betong, dom i gula tröjor mot Fanny och Mig som
gapskrattar och den däckade killen mot Oliver så speglar det händelsen ganska bra. =)

Kommentarer
Postat av: vera

jag lovar. jag vinner över dig på pingis...

2008-02-19 @ 00:24:29
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0