Skyll på mig bara, gör det. :@

Det är lördag, jag har lov, jag ska ner påstan och handla, jag ska hem till Sala, jag ska träffa Henke och jag kan sova hur länge jag vill. Kan det bli bättre? Nej, det kan det inte.

Men jag lovar att det kan bli sämre, jag har 2spanskaläxor 2inlämningsuppgifter i Geografi. Det är rena rama mardrömmen.

But you can put the blame on me, you can put the blame on me. Nananaaanaana.

Nej, jag skämta bara, inget av detta är mitt fel.

Vad är det possitiva i detta då? Jo, det är så att jag kommer lära mig en massa spanska och Geografi på lovet. Vad är Ayers Rock tex? :S


Kommentarer
Postat av: vera

jag åker TYP föri sala imorgon. på väg till örbroooo D:D:D

2008-02-23 @ 19:29:58
URL: http://veris.blogg.se
Postat av: sofie

ayers rock är den där skitstora stenen i öknen i Australien :P

2008-02-24 @ 17:40:32
Postat av: Klas

den där stenen e röd, tror jag

2008-02-27 @ 23:16:24
Postat av: Klas

den där stenen e röd, tror jag

2008-02-27 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0