Span på tåget


Jag såg dagens span på pendeln idag.

En viss person, Oliver, som satt mitt emot mig, anklagade mig i ett sms att jag raggade på ett par skitfula(ja, dom var extremt jävl fula) tjejer som satt på sidan om oss i pendeln. En annan person, Mickan, läste sms:et högt. Så att freaken på sidan om oss hörde. Jag, det vart ju inte lite tryckt stämning efter det.

Dom hade kanintänder med glugg, skröt med att hon gick på emoskola, lugg(ful sådan). Ja, det var tre stycken miniatyrer av Uggly betty som delade de 6 platsena med oss. Jag kröp ner i sätet för att någon jag kände inte skulle få syn på mig...Var med om något liknande? Ja, visst är det en pina?! Men jag klarade av att hålla ut, som tur är.

Sovmorgon till kl15:00 står på schemat imorgon. Det är tufft att leva mitt liv :/ 

Hörs!


 

Nu när jag tänker efter så är Uggly Betty snyggare än mina span på pendeln.

Kommentarer
Postat av: Hampus

Ja, elle hur :) Haha!

2008-02-22 @ 16:17:36
URL: http://elvish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0