Stressigt.

Tillbaka på löp...

Jag fattar inte varför jag stressar så ibland, varför stressar folk över huvud taget? Jag har slutat med mina visiter på McDonalds på Söndagskvällarna, det beror inte på att jag har gått upp 6kilo på 2månader, utan på att jag stressar till pendeln.

Ibland(fördet mesta) genar jag t.o.m. över spåren inne på centralen för att hinna. Tågen åker ju inge fort där inne, men ändå. Jaja, det är en hemlighet, eller det var iallafall en hemlighet tills nu. Jag borde sluta med det.

Jag borde återgå till mina McDonalds besök på Söndagar. Jag borde sitta och iakta de sorgliga fyllgubbarna, de osynliga tiggarna och de allt för synliga emosarna som håller till på Centralen. Jag borde göra som jag gjorde förr, men det gör jag inte, och jag vet inte varför.

Nästa vecka kan ni träffa mig över en cheesburgare och en stor jordgubbsmilkchake på McDonalds vid centralen. OBS. Varning för trängsel ;)

Hadetbra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0