Tagen på bar gärning, Mickan?

Jag hade sovmorgon idag. Men jag vaknade vid 8 och kunde inte somna om pga ett jäklans oväsen som tycktes komma från rummet ovanför. Dvs Saras(?) rum. Vem fan kan det vara som hon gökar med där uppe, kan dom inte vänta med det tills jag har sovit ut?! tänkte jag.
Ett tag var jag nästan påväg upp dit för att säga till dom att vara tysta. Men jag sket i det, det hade ju inte varit allt för kul min teori inte stämde.

Och det gjorde den ju inte heller, det var ingen som hade samlag. Eller ja, det vet jag inte, och jag vill inte veta det heller i så fall. Utan det var byggarbetare som ska renovera taket på matsalen som höll på och bankade och stojjade. Tur var väll det.

På vägen hem från skolan så berättade David att han nästan hade blottat sig för dem när han, halvnaken som tur var, hade dragit upp persiennerna framför ögonen på dem.
Och Mickan gjorde sina behov på toaletten samtidigt som ett byggarberarna höll på och mixtrade några meter bort på taket. Pinsamt att bli tagen på bar(höhö) gärning, när man skiter...


Kass bildkvaliter på bloggen, men men. Här ser ni halva löp :D
image125

Gjort den själv förresten (H)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Shiit va fint!! Du är sååå duktig så Micke :D

2008-02-05 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0