Träningsverk i meritlistan.

Jag går som en överåldrig gubbe idag. Baklåren är helt körda, ryggen känns som att den är bruten på mitten och armarna klara jag inte av att lyfta. Trevligt va? Hur är din dag? Helt fucked up den också? Nämen vad trevligt då! 

Kvinnor tror att det är jobbigt att föda barn, men då har dom inte tränat som ett djur. Som mig. Tyck synd om mig. Bloggar är ju ändå till för att söka empati och medkänslor... eller? Det verkar så på vissa iaf... Jaja, det är skönt! Träningsverk gör en påmind om hur grymt bra man är! Eller vad säger ni?! 

Om träningsverken inte går över så gör det inte ett dugg. Jag har nämnligen 4timmar matteprov imorogn. Halv 6 beräknas det att jag ska vandra ut ur aulan med ännu ett Mvg prov i bagaget. Skrivkramp i fingrarna, sitt värk i röven och fotsvett(jg svettas om fötterna när jag är nervös, nu vet ni det också), men detta räknar jag som ett stort plus i meritlistan!

Kommentarer
Postat av: vera

jag ska också ha prov. Fruktansvärt för jag kommer förmodligen också vandra ut helv 6 med skrivkramp och med ett ig i handen. hata matte.

2008-02-19 @ 17:19:25
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0