Vatten, som blir gul när den kommer på snö.

Det har vart en skön kväll!

Det började med att jag hällde en vattenflaska över Mickan, i gengäld fick jag en skurhink med smutsigt och grått golvvatten vatten över mig. Ja, ni vet hur det ser ut när man har skurat hela hemmet?! Det slutade i världens vattenkrig. Det låter kanske otrevligt, omoget och respektlöst. Men trevlig är jag inte, omogen står skrivet i pannan på mig och respekt har jag bara hört talas om någon gång. Det var iallafall skitkul! Ni som inte har testat, får ta och testa.

Det finns så många torrisar nu för tiden, det var ju inte som "vatten" kriget på sommarlägret för nått år sedan. Då Vattnet var något helt annat än vatten! Föreställer ni er det värsta, då har ni en fullträff. Som tur var så slapp jag undan ganska så lindrigt då... (Jag skrev detta med överstuken text så att alla gamla tanter inte kan se vad det står och blir avskräckta där hemma, Lpg är ett fint ställe.) Ibland kan sanningen vara värre än man tror.

Yäyä, det var tider det =) Den senaste timmen har Jag Klas Matte och Mary ägnat åt att snacka skit, och vad kom vi fram till? Inte mycket, men det är väll så det går till snackar skit? En sak som vi tillslut kom fram till är att Friidrott inte längre betraktas som en mesig sport, inte i samma grad som förr. Det har vi väll Klüftan(dock helt utan klyfta) och Kallur(förglös?) att tacka för.

Men nu är det väll dags att sova, eller borde jag hitta på något roligare? Trycka på brandlarmsknappen och skrika att det brinner är ju ett finfint förslag, men jag tror inte att alla skulle uppskatta synen av 30nyvakna löpare lika mycket som mig just nu =)

God Natt!

image134
Finns det så mycket mer att säga? =)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 01:46:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

Svar; haha, ;) Ska du hitta på en dag som denna ?

2008-02-15 @ 09:22:31
URL: http://www.empemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0