Adjö

I Torsdags så var jag upp med mina övergångspapper till Per. Underskrivna och fina var dom... där ljög jag. De var underskrivna, men jag hade knölat ihopp dem i fickan. Iallafall så är det dags att byta klubb. Om en månad ska det vara helt klart.

Hej då, IFK Sala.

Hej, Västerås FK.

Om två-tre månader är det SM. Är jag med där? Det har jag ingen aning om. Just nu så tror jag inte det, jag har ont i halsmandlarna. Jag ha inte tränat på allvar sedan i början av December. På Onsdag ska jag till fru karnerbäck för att ta tester.

Efter det får jag se vad som händer. Kanske blir det ingen inomhussäsong för mig? Ehh... det är skitsamma.


Vissa tycker att det är jobbigt att träna, men jag tycker att det är jobbigare att inte kunna göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0