Den 12 dagen år 2008

Jag vaknade för en timme sen för att det var för ljust i rummet. Måste ju dra ner persiennerna :@

Nu är det dag att käka lite frukost, eller et beror på om David har vaknat. Jag har mitt käk i hans rum. Annars så kanske jag kan gnaga på en macka...

Vad händer idag dåp? Jag kanske åker och kollar på dom som ska springa i Sätra ikväll... Adam, Oliver, Emmy, Natta och kanske Matte. Matte kände sig täppt i näsan imorse... Fan va sugit att känna så inför första tävlingen på säsongen... 


Kommentarer
Postat av: Anna

ja då ska du inte kolla på mig !!:(

2008-01-12 @ 22:07:15
Postat av: Micke

men ja visste ju inte att du skulle springa ;)

2008-01-12 @ 23:25:14
URL: http://gnissim,.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0