Jag skulle vilja...

...sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm vara.

Jag har tränat idag, om man nu kan kalla det för träning. Jag sprang 3km och sedan skulle jag ner i styrkan för att köra lite lätt styrka, men det blev extremt lätt styrka.

Motivationen dalar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Jag hoppas att jag kan börja träna på riktigt snart. Träningen kanske kommer dragande med motivationen. Dessutom så fick jag ju medicinen idag, så nu blir det att tugga piller i 10dagar = Ingen hård träning i 10 dagar.

Men vafan. Det gäller att tänka possitivt. Jag är 17år, jag har tränat friidrott i 10år och jag kommer inte nå min topp förrän om yterligare 10 år. Så det ska ju vara lungan!

Nu är det snart dags för dagens sista lektion; mentala guiden. Och ska jag vara ärlig så har jag inte läst sidorna sedan före jul. Så det blir snabbläsning nu...

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det mentala verkar inte riktigt inte vara din styrka.. varken på att framföra det eller att själv tänka positivt ;p

2008-01-10 @ 17:27:10
URL: http://fannymadeleine.blogg.se
Postat av: Micke

men fanny :P haha.. jag var ju bäst på det ;)

2008-01-11 @ 10:28:38
URL: http://gnissim,.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0