Överskattat.

Nu är jag hemma igen... eller jag är hemma hos farmor, men det är ju nästan samma sak...

Örebro och Gustavsvik är extremt överskattat. Jag hade höga förväntningar men de blev ju knappast uppfyllda. Visst så är det snäppet bättre än Fyrishov i Uppsala men ändå...

Jaja, det blir ingen söndag på löp idag, jag har ledigt imorgon. Asskönt! Dessutom så är det långhelg nästa helg också, vilket betyder att min skolvecka bara kommer innehålla 3 dagar, tis-tor. Men det är tre jobbiga dagar. Geografiprov på Tisdag och Engelska nationella på Onsdag =) men men, jag klarar mig.

Nu är det dags för mig att släppa datorn ett tag =) Adjö.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gamla goa Fyrishov! Vad är det för fel på det stället haha?

2008-01-20 @ 18:40:35
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0