Tillbaka till samtiden.

Lovet har varit skönt. Klapparna var bra. Nätterna har varit långa. Idre var kul...

Det har varit lungan på lovet, men nu är det dags att återgå till den gråa vardagen igen. Proven, redovisningarna, inlämningsuppgifterna och allt annat har redan börjat innan jag hinner komma innanför portarna på skolan. Drömmen vore ju att slippa skolan helt, och att fly från Rudbecks-anstalten så fort jag bara kan. Men det funkar inte så, om 1.5år blir jag frisläppt. Så det är nog lika bra att vänta tills dess. Då kanske jag klarar mig lite bättre...


Jag har varit utan dator i 4 dagar nu, och jag har inte längtat efter den ett dugg... det trodde jag inte ens på själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0