Det som händer på västkusten stannar på västkusten!? (iaf detaljerna...)

Då är man hemma i småstaden Sala igen efter att ha tillbringat de senaste dagarna med ett sjukt jäkla gäng killar på Västkusten, dvs att Jag Adam MickeW och Oliver är hemma igen! Själva resan vart grymt lyckad! Vi startade trippen i Göteborg, där vi första kvällen träffade ett gäng tjejer som vi spenderade natten med... på krogen?... [Censur]... ;D

Andra dagen spenderade vi genom att ligga... på stranden?... och spana efter milf:s och gilf:s(nooooooooooooot). Vi hade nämligen tröttnat på alla fjortis flickor som hängde efter oss... och ja! vi var eftertraktade. Jag kände mig lite som en kändis där nere när alla bara hängde efter benen på mig ;)

Yäyä, iallfall så drog vi även ut den andra kvällen, ska man ta död på sig själv så ska man... Denna kvällen träffade vi ett nytt gäng tjejer på campingen, dessa var grymt mycket snyggare än de där tjejerna från dagen före. Dessa nya Power Puff Pinglorna var även ett jäkla roligt gäng som inte var rädda för att göra bort sig, pluspoäng för dem! Dock så kunde de inte kontrollera den mängden alcohol som de hade i kroppen... Jag säger bara att deras bilnycklar, mp3spelare, kontokort, pengar, mobiltelefon mm. blev stulna efter att de däckade i en park... Vi lämnade dem och drog och käkade och åkte sedan till campen.

Sedan bar det av till Halmstad, närmare bestämt Tylösand. Där hände det grejjer ska ni veta! Det vart inga krogrundor eftersom att alla uteställen hade 23års åldersgräns, men det stoppade inte oss från att fortsätta vår färd mot vår livs värsta baksmälla. Vi tillbringade större delen av tiden på stranden. På dagarna var det volleyboll, bada och slagga som gällde. När det sedan vart kväll så hade vi lyckats samla på oss ett gäng som grillade, spelade gitarr och sjöng på standen långt efter att solen hade gått ner, (!OBS!med lite alkohol i kroppen så kan alla sjunga bra, till och med jag !OBS!) ;D.

Det var iaf grymt kul i Tylösand och detta var resans höjdpunkt! 

Men resans sista mål kunde inte mäta sig med mina förväntningar. För efter att ha tillbringat några dagar i sommarstaden Båstad på västkusten så har jag upptäckt att denna omtalade orten inte är något annat än en riktig jäkla håla där alla ska leva det där speciella livet. Det vill säga med en jäkla stor plånbok, "min farsa är rikast i Sverige - hot" och en massa jäva hårgele som gör att alla ser ut som blöta hundar. Hälften av dem härstammar troligen från Brat/Bimbo-Stockholms innekvarter runt Stureplan och Norrmalm. Usch och fy! Detta gillar vi inte!

Bimbo/Brat. Minuspoäng för Båstad!

Eftersom att min kamera var sönder så får ni vänta ett tag med att se lite bilder =)

Yäyä,

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHHA

2008-07-14 @ 23:09:37
URL: http://camiiilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0