Avhuggen fot vid Tylösand... är rest delarna av min fot!?

En sak som jag inte nämde igår är att jag skar upp hela jäkla foten(ungefär iaf) när vi var påväg till strande och skulle bada. Just när det hände så kände jag inte att det gjorde så ont men när jag skulle kolla om det hade blivit något sår så upptäckte jag att mina trampdynor bakom tårna var totalt flådda, som en slaktad gris eller nått :S Sedan la jag mig ner på stranden och kollade upp i molnen och tänkte "Är det såhär mina sista minuter i livet ska se ut, är det slut nu?" och sedan såg jag det berycktade ljuset i tunneln. (Eller råkade jag bara bli bländad av solen? Eller bländade jag mig själv kanske?)

Jaja, jag lyckades med nöd och näppe ta mig till en sjukvårdare efter att ha krälat på mina bara knän. När jag kom fram så sa den uppkäftiga läkar kärringen att jag skulle göra rent såret med sprit och sedan sätta på ett jävla plåster!!! Såg hon inte att jag var på tröskeln till pärleporten eller vad var det frågan om!? 

Jaja, stark som jag är tog jag mig till närmaste apotek och mataffär för att inhandla munskölj(95% alkohol och effektivare än sprit) och salt, vilket jag blandade och hällde i såret. Ni kan få gissa om jag skrek efter det! Det var lätt 10.0 på smärtskalan!

Nu funderar jag starkt på att gå till läkarn och få en krycka så att jag inte får någon överbelastning i foten, då jag bara kan stödja mig på hälen.



Yäyä, nu ska jag ut och skjuta lite luftgevär. Igår var målet att träffa ett vinbär, vilket jag lyckades med efter 2 försök, men vad fasen ska jag skjuta på idag då?! Vad finns det som är mindre än ett vinbär? :S Hmmm, en tandpetare kanske...

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahhaha så jävla kass :D

2008-07-14 @ 23:15:19
URL: http://camiiilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0