Lika som bär

Tjenare bloggen! Det var ett tag sen sist och det har hänt en hel del. Löparna har slutat skolan, treorna har tagit studenten och jag har just kommit hem till lilla Sala, staden som alltid är sig lik.

Vi har haft finbesök på löpet i helgen iaf, bla var det den nya juniorvärldsrekordhållaren på 800m som var och hälsade på, Kaki alltså. Men ska jag vara ärlig så såg jag inte någon skillnad på de ca 10 afrikanerna, för mig såg alla likadana ut, tom tjejen såg precis ut som killarna i mina ögon. Men vem vet, dom kanske tycker att Jag och Swinto(läs märy) är lika som bär. Dom var iallafall lika som blåbär (höhö)

Sedan så är jag påväg att lösa problemet med min hals, ett tag trodde jag nästan att jag fått skabb i halsen, men läkaren jag har gått till i sthlm tror att det är Twar. Så nu blir det till att tugga antibiotika i 3 veckor och se om det löser sig.

Jaja, vi får höras lite senare, nu ska jag fixa glass.

Hörs!

image3928

Kommentarer
Postat av: matte

oh my..what a niggerlips!!

2008-06-13 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0