Astma

Jag var och tog astma-tester idag, det låter ju inte kul. Men det var skit kul!

De där två läkarna var asflummiga. Jag fick sitta i en liten bur (som såg ut som en sån där pytte liten mopedbil) och sedan skulle jag andas genom en slang. Djupa andetag, kraftiga utblås osv. Jag såg nog ut som en mupp. Menmen, jag är van.

När jag satt där och andades för fullt börade läkarna på att gestikulera och härma mina rörelser. De såg ut som två skidåkare när de stor där och svingade sina gängliga kroppar i takt med mina ut och in andningar... typ som om jag inte fattar hur man andas.

Jag började iallafall gapskratta för att dom var så jävla fula. Jag skyllde på en hostattack orsakad av ett riskorn i halsen... Ett jävla riskorn, kunde jag inte komma på något bättre?! Det var lite pinsamt.

Men astmamedicin? Kanske, kanske inte, kanske, kanske inte... Vi får se.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha..!! Micke, en sån där bur ÄR as flummig ;P Tror jag har gjort samma tester som dig ;)

2008-03-14 @ 20:58:22
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0