Bikta mig...

Just nu är jag riktigt avundsjuk på Micke Westh. Riktigt avundsjuk.

Det är St Patricks Day, Irlands nationaldag, och kan ni gissa vad Micke befinner sig? Just det! På den gröna ön Irland, i Dublin.

Vi kan tycka att norrmännen är betuttade i sitt "Syttene Maj", men de kan ju slänga sig i väggen när Irländarna kommer igång. Jävla supa-skallen-av-sig människor de där. Det känns som om ett antal utvalda killar från löpargymnasiet skulle stormtrivas på Irland just nu. Men vi har ju iallfall en representant där, lyckliga människa.

Han hade fått ett ryckte redan innan han kom dit, alla kallade honom; "The Micke boy from Sweden"

Usch, tänk om min engelska lärare inte hade varit så mobbad, då hade ju jag också fårr följa med till Irland. Alla Engelska B grupper fick chansen, utom just Rosannas elever.
Det känns lite surt, men det här är nog det bästa långsiktiga alternativet.

Usch så jag låter. Vilken synd, tur att jag ska och bikta mig ikväll. Religionsföreläsning vid Södra Teatern kl 18:45.


Hörs!

Kommentarer
Postat av: vera

vänta lite,, får alla andra engelska B människor chansen? whatttttteööö

2008-03-17 @ 21:57:00
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0