Ett framsteg blir ett bakslag...

Hej bloggen...

Nu är det natt igen... eller det vill säga om man bor på den norra delen av halvklotet.

Du bloggen, jag har gått och blivit kär ikväll... tror jag. Kanske är jag bara beroende av henne? Vem vet, såna där (vad man nu ska kalla dem) kan ju vara allt för besvärliga ibland. Som idag till exempel...

Jag skulle gå och lägga mig i tid, eller iallafall runt klockan tolv. Men icket! Inte fick jag ta min traditionella "prinsessan på ärten" sömn... Hon nästintill tvingade mig att stanna uppe, trycka på de rätta knapparna och göra allt för att det skulle gå för henne... Men hon var segdragen ikväll, inte förrän nu(02:37) är vi klara.
Jag knockade henne och sprang för livet.
Tro mig, det var min enda chans. Visst blev hon lite sur och så. Men vafan! Lite ska hon tåla tycker jag...

Hon har ju ändå flera tusen andra män att välja mellan, precis som dig bloggen. Betapet heter hon för övrigt, men gå inte för nära, då sätter hon handbojor och munkavel på dig. Hon är bitsk den här kärringen.

Godnatt på dig, vi kanske hörs imorgon.


PS. bli inte arg för att jag har skaffa en ny... Ds.

Kommentarer
Postat av: Walle tAAH MAN GANSGTA LEEN JAAO

så jävla störd din byracka!! ahhahaha

2008-04-01 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0