Gösta - Vin på en vit skjorta

Tjenare bloggen? Hur är det?

Jag tycker att du ser lite ensam och övergiven ut, äre så?

Ja jag tyckte väll det! Men det är inte mitt problem din lilla skit!



Själv har jag inte uträttat ett dugg idag, men de är så det ska vara när man har lov... Skabbe har varit hemma och vi har haft våra fighter hit och dit. Men tillslut jag fick pli på kräket och lyckades tygla honom. Att hundskrället inte kan lyda första gången man säger till honom...

Sen så har jag varit med Gösta idag. Han är en jäkel på att laga mat. Eller jag ska inte överdriva... Grönsaksblandningen, som han skulle värma, var som isbitar när man stoppade dem i käften. Kycklingen var sönderbränd och potatisen glömde han i ungnen så att den bränndes fast i plåten.
Sist men inte minst så skulle han steka kantareller, men tyvärr var plattan för het och de brändes på 10 sekunder. Brandlarmet gick och kantarellerna flög ut ur fönstret från tredje våningen.  Jag hoppas att det inte hamnade något på bilarna nedanför bara...

Jaja, Gösta heter han iallafall. Han är osynlig och det är bara jag som kan se honom. Alla har en Gösta, till och med du. Vissa kallar honom för sin dåliga sidan, men jag föredrar Gösta...

Zack
Skabbe när han var mindre...

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha fyfan vad störd du är mikael! Rena nöjet att läsa din blog ;D

2008-03-25 @ 00:52:56
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se
Postat av: vera

HAhahahahah! hej Gösta!

2008-03-25 @ 15:20:35
URL: http://veris.blogg.se
Postat av: Rosanna

Hmm.. jag skulle nog vilja bli bjuden på middag av någon som är i klass med mig! :)

2008-03-25 @ 21:33:07
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0