Kalla karga Sverige

Det vart en jobbig hemfärd idag...

Jag hade just fått reda på att jag bara fick VG+ på mitt senaste geografiprov, ett rent nederlag. Men jag tar igen det. Sedan vart det ju inte bättre när jag kom ut i friska luften och jag blev påmind om hur jävla illa och kargt Sveriges klimat kan vara när det är som värst. Att jag höll på att skita på mig gjorde inte hemfärden ett dugg bättre.

Menmen, nu ska jag se till att putsa lite på min geografi(tro det eller ej...) uppgift så att jag sätter MVG på den.

Hörs 


Kommentarer
Postat av: Mickan

öhöm vi var båda födda samma dag i juli !!!!!!!!11

2008-03-03 @ 21:19:12
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0