Kissar du på mattan dör du!

Gomorron!

Du, jag förstår mig inte på mig själv ibland... Jag gick och la mig tidigt igår, eller ja, klockan kanske va runt ett.Men ändå vaknade jag inte förräns 14:13. Det är ju helt sjukt att jag kan sova så länge, utan att vakna en enda gång också :S Jag är nog en sån där människa som kommer somna någon gång och aldrig vakna igen... men jag får väl hoppas på att det dröjer ett tag tills dess =)

Nu har brorsan lämnat skabbe hemma igen. Han tar förgivet att jag ska ut och gå med hundskrället så fort jag vaknar, han står här och är lite uppspelt, inte brorsan utan hunden alltså. Fan! han håller ju på att kissa på sig,

Du bloggen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0