Klimakterie gruppen



Jag var på Södra Teatern igår, det var någon gangsta snubbe från skåne som var där och snckade om hur Islam sprider sig genom HipHop musik. Booooring(skrek jag genom lokalen med homer röst). Men det värsta av allt är att jag ska göra ett arbete med fisken. Ja, hon som har klipp luggen med en halvcirkel som formmall. Dessutom är hon en sådan där som alltid ska göra allt på sitt sätt, men det ska jag nog sätta stopp för. Jag är ju nämligen också en sådan irriterande person...

Våran grupp kommer att sammarbeta som ett gäng klimakterie kärringar i 50års åldern känns det som. Men vem vet, vi kanske överraskar...  


Jaja, nu är jag lite smått (50 minuter)försenad till min första lektion... Så det är nog dags att gå nu,

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Senila Gubben

Hörru Mens Micke,
Har du allt klart med Petra????

2008-03-18 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0