Men hallå

Medans jag satt och kollade på film vart mitt rum städat. Mickan och Emma tog sig friheten till det. Tack! :D Jag kan inte säga annat än att jag är värd det. Här sitter jag ju och sliter dag ut och dag in med min gladiator på arenan, hur skulle jag annars kunnat vara grad 25? Hallå?

Haha, jag är ju så jävla rolig ;)

Jag var nere i skrik korridoren och skulle tacka dem nyss. Medans jag väl höll på så tänkte jag att det gör väll inget om jag kastar en kudde på Emma?! Men det gjorde det visst...

Micke kastar kudden på Emma
Emma; Mitt hår blir elektriskt! Sluta.
Micke kastar ännu e gång kudden på Emma
Emma; Ehhh, men hallå! Jag ska ju snart sova!

Det är väll skitsamma hur håret ser ut när man sover? Trodde jag ja...

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha...

2008-03-04 @ 10:55:00
URL: http://natthild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0