Sollentuna södra via löp till Barkarby

Igår var det party party. Men fjortisen(och hennes polare) som hade partyt var inte i min klass.... Hon var som en uppblåsbar XXL barbara. Mindre smal, mindre fin och framför allt mindre charmig. (det är fult att säga Tjock, Ful, och Skabbig har jag hört...) Så vi vandrade hem och bastade.

Idag vart det barkarby med Sanna och Johanna.

Hört på tåget mot Bålsta...
Sanna;
Ska vi äta suschi?
Johanna; Nej, det smakar skit, det är ju fisk...
Sanna; Ja, men rå fisk smakar ju inte som rå fisk va?

höhö.

Jag köpte iallafall en skjorta från Whyred där. Grå och cool. Jag har fan bara gråa och svarta kläder...

Jag tror att det beror på Ghetto Stockholm, man blir påverkad av stan. Betong-samhället som bara skriker "Hej kom och hjälp mig". Men ingen hjälp finns... för de som kan ändra på något är fackliga fikusgubbar vars liv är lika gråa och tråkiga som Rinkebys husfasader...

Menmen, nu ska jag hitta på något...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0