Vad är nu detta...



Ja, jag hade tappat bort telefonen, du har 27 missade samtal. Haha, fyfan.

Men det värsta av allt är att varje tåg som går ifrån stockholm är inställda! Sjuuuuukt. Vad tänker dem med? Alla vet ju att jag ska hem till Sala varje Fredag, jag skriver det ju här på bloggen så att alla kan läsa det. Men det tycks ha undgått SJ på något sätt... hmm.

Jag Ska ha ett tåg! :@ Oavsett om det är snöstorm(vilket det är) eller om det är långfredag. Ge mig ett tåg!

De tror att jag tänker sitta på en billig länsbuss! Det är ju för sjutton tuggumin på sätena i länsbussar! Det är snuspåsar fastklistrade på fönsterrutorna! Och inte minst blir jag spyfördig av att åka buss så länge!

Jaja, jag får se hur det blir, överväger att ringa till SJ och skälla ut dem.

Hörs!

the electric D- engine takes a fight with the snow at Vattjom

Kommentarer
Postat av: vera

schnöstormar är roliga

2008-03-21 @ 12:50:32
URL: http://veris.blogg.se
Postat av: Anonym

Svarar inte igen!
Det går direkt tåg från Upplands-Väsby, dit har du krypavstånd.
Lyssna på Linda Bengtsing:
"Hur svårt kan de va"
Full koll killen!?

2008-03-21 @ 13:50:39
Postat av: Mor din

HAHAHHAHAHHAHA

2008-03-22 @ 03:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0