Jag har talproblem :O

Ohh fyfan! Det kommer att bli en nakenchock på skivan! Håll i er tjejer! (eller håll i era tjejer, killar. höhö)

Men vad händer annars då?

Jag har orienteringssjukan
Jag har sammanlagt 13 a4 papper att skriva innan jag får sluta skolan...
Jag har damp.
Jag har 4prov.
Jag har medlemskap i 30cm klubben :O
Jag har snattat i helgen, reklamafficher från t-centralen. Skitcoola var dem så jag plockade ner dem och tog med hem.
Jag har mött mitt ragg i rulltrappan, hon från studio 54 asså, det var lite spänt kan jag erkänna...
Jag har varit sjuk idag, eller vissa skulle kalla det skolk, välj det som passar dig...
Jag har fått 5st sms idag, 4 reklam och ett från Angelica, men jag har inte svarat... ska göra det nu. =)
Jag har återigen konstaterat att jag är mobbad :O

Tur att jag har dig bloggen,


Gonatt!

image181
Det gick bra en gång i tiden... och det kommer att gå bra igen. =)

Jag Sanna Frasse Mary Mickan Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0