Jag hade hål i skrevet

Hejsan,

det är måndag, det är sent och jag sover inte. Fan, jag har sabbat min nya livsstil = jag sover inte.

Idag skulle jag fixa mina byxor som har varit sönder i ett halvår, ni vet dom där gråa jeansen som blottar hela paketet om jag sätter mig och spretar med benen. Vilket händer rätt ofta. Pinsamt. Idag så skulle jag i alla fall sy ihopp skiten...

Så jag begav mig till Mickanns rum, men hon var inte där. Och vad gör man då? Jo, man tar för sig. Till en början gick det perfekt, sömmarna var i perfekt symetri och allting flöt på utan problem. MEN, när jag var klar så vart jag medveten om att jag just hade sytt fast ena byxbenet i skrevet(inte i mitt skrev då, utan skrevet på byxorna ;D). Så det var bara att sprätta på, andra försöket sydde jag ihopp byxfickan. Men det gjorde jag med flit, bara för att det skulle bli "tredje gången gilt"! ;D hehe.

Imorgon är det ny period och nya kurser, vilket för med sig nya möjligheter att visa sina utomordentligt bra egenskaper. Mina nya ämen är Engelska C och Historia B. Fyfanv vad kul, hehe.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla

jo jag vet vilka det är. Jag har ju bild på hela hålet förfan! hahah

2008-11-22 @ 14:37:47
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

jo jag vet vilka det är. Jag har ju bild på hela hålet förfan! hahah

2008-11-22 @ 14:38:15
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0