Fy bubblan för monster!

Så är de dags igen... dom jävlarna har smygit in i mig, tagit över mig och gjort mig till deras fånge. Jag känner hur dom kryper i mig och hur dom käkar upp mig innifrån. Värmen stiger och man blir frustrerad,frustrerad av att man nästan är chanslös när dessa akrobater tar sig för.
Men jag har något som kan komma att hjälpa inom ett par dagar. Gula och stora är dessa saker när jag skickar in dom genom svalget, men sedan bryts de ner för att kunna göra nytta i hela kroppen. Jag hoppas på att de gör susen... hoppas på att de gör som Hannibal Lecter gör med människor; mördar så många han kan av dem, styckar dem och sedan käkar upp dem... typ.

Ok, det där var kanske att ta i, men dom jävla bakterierna ska dö!!! Jag har mina tappra riddare, antibiotika tabletterna, vid min sida, dessa har jag sparat sedan i somras när jag inte behövde fler.
Dock gick första anfallet inte så bra... Jag stoppade in 2armeer(Läs; tabletter) vilket ledde till att jag nästan spydde och att jag hade sjuuukt ont i magen tidigare idag... i vanliga fall bör den dosen(2 tabletter) räcka för två dagar, men jag tänkte att jag skulle friskna till dubbelt så snabbt om jag tog dubbelt så många...

Dock så har jag nu insett att bipacksedeln, i vissa enstaka fall, fyller en funktion.

Hörs!


You will die!

Kommentarer
Postat av: yolanda den coooooole

hahaahha micke försöker du ta överdos?

2008-12-02 @ 19:50:11
Postat av: yolanda den coooooole

hahaha micke försöker du ta en överdos?

2008-12-02 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0