En dag i hemstaden...

[OBS! Varning för bibelinlägg ;D]

Hmmm...

Det har varit en skön dag idag, jag har inga blåsor på ringfingret efter någon penna, vilket jag skulle ha haft om jag hade setat en hel dag i skolan och anteckant som en arbetande neger i Amerika under 1800-talet. Jag var inte helt borta i huvudet, vilket jag hade varit om jag hade kommit hem från en uttråkande skoldag. Och jag däckade inte i sängen av utmattning kl 17:00. Woho!

Nej, dagen har varit lugn. Den började med att jag träffade en förväxt och föråldrad Stockholmsfjortis, i 50-års åldern! Hon hade långt blont hår, klackarna på skorna var typ 10cm höga och det värsta av allt var att hon snackade med Liiiiiiiiiiiiidingö - dialekt (inget illa menat mot er som bor på Lidingö, ni har ju trotts allt ett stort lopp... som om det har något med saken att göra... hehe).
I alla fall så var fjortis-tanten min läkare, vi kom fram till att jag inte är allergisk, utan att jag bara har överansträngda slemhinnor. Yäyä, fuckoffanddie =)

Sedan hjälpte jag farmor med att städa...

Dock så blev det ingen löprunda som jag hade tänkt mig ikväll, utan Alex och Walle skulle testa på kickboxning, så jag hängde med dem dit istället =) Och även om jag är en vek löpare så var det riktigt kul. Men nu slog vi ju inte på varandra, utan vi slog på hårda kuddar eller i luften. Hade jag fått ett slag i solaplexi så hade jag legat där på golvet å spytt, kan jag erkänna xD men men, kul var de iaf =)

Dags att dra sig till sängen,

hörs!


Riktigt kul att prova på, men fan inget för en vekling xD

Kommentarer
Postat av: Majzan

Du är välkommen på återbesök torsdagen den 11e!

Btw..klackarna var faktiskt bara 8 centimeter :/

2008-10-03 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0