Sjuk människa :S

Hmm...


Föreställ dig att bli insmörjd med två stycken mögliga mackor, få en rutten gurka på kinden, en härsken skinkskiva i pannan och en grönprickig ostskiva mellan ögoen. Låter det inte frestande? Ring 070-154 44 27 för att beställa tid! Jag har nyss tagit en beställning av David Johansson, och jag vart riktigt nöjd, jag fick t.o.m. spy i hans papperskorg efteråt vilket egentligen inte ingick i priset. Tack David! Vad skulle jag göra utan dig?! FuckFace! :@ Är du inte nöjd får du pengarna tillbaka.

Det ska vara bra för huden... eller nått, har jag hört.

David hade inte testat medtoden själv innan, så jag passade på att köra upp smulorna och resterna av den mögliga mackan i munnen på honom när han inte märkte det. Tänk så fräch man måste känna sig när man har borstat tänderna efter att ha haft en möglig macka upkörd i gommen. Bara för att jag är så generös och alltid ställer upp för andra så fick han testa gratis denna gången, det var ju trotts allt premiär...


Fyfan! Liver är hårt ibland. =)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0