Skicka hit ett rakblad! :S

Tjenare bloggen,

Det är jag igen, Mr Frustrerad. Jag har nämnligen tillbringat 3timmar av mitt dyrbara liv åt att byta ett perkele jävla fucking cykeldäck. Eller, jag har egentligen bara försökt att laga en pyspunka... hmmm...

Men vad är det som är så jobbigt då? Jooo, det har tagit mig 1h att få av däcket från cykeln, limma igen hålet... sedan tog det lika lång tid att sätta på hjulhellvetet igen, och när det väl var på så pumpade jag upp skiten... och gissa vad som händer... jooo;

Pysssssssssssssssssssssssch-punkan är kvar!!!


Jag hatar punk(a) höhöhöhöhö


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahah åh så underhållande. Önskar att jag hade avrt där..

2008-10-27 @ 22:03:37
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0