Söndermarken

Tjenare,

Det verkar som om mitt inplanerade alternativpass inte blir av. Istället ska jag ersätta det med att tävla imorgon, vid Hällasloppet i Nacka. Detta betyder att jag ska springa mitt första terränglopp på över 3.5år :S Sjuuukt.

Annars då? Jooo, det händer inte så mycket här på löp idag. Men Klas har i alla fall hunnit slå sönder en kudde, på Fransson. hahah. Detta hände imorse samtidigt som vi hoppade i Franssons säng, roligt värre. Välkommen tillbaka till livet på löpet =)

Jag har gått och grubblat över en sak idag... Varför blir tjejerna på löpet helt tokiga när man skiter på toaletterna i deras korridorer? :S Jag vart nämligen störd imorse när jag tömmde tarmarna, det var 2st hysateriska människor som stod och bankade utanför dörren, helt oförståligt! Det sägs att tjejer inte vet hur man skiter, men de måste ju ändå förstå att vissa andra har behov att uträtta :@


Yäyä, skitsamma, dags att fixa lite läxor =)

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så jävla mysigt mikael!

2008-10-22 @ 13:23:32
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0