Våt Träskmark.

Gokväll,

Det lutar åt att folket som bor kvar på löp i helgen kommer att få sova med hörlurar hela nätterna. David är nämligen inne i stan och hämtar sin tjej som kommer med tåget från Göteborg, och av tidigare erfarenheter så har vi lärt oss att det är bäst att förbereda sig på det värsta.
Trotts att jag själv bor 1våning under, och inte ens i samma korridor, så varnas det föbrilt för att skalven kommer att mäta hela 10.1 på richterskalan! vilket är jämförbart med fakta ifrån Tsunamikatastrofen 2004 då skalvet endast mätte 9.2.

Dessutom är det russinparty i matsalen, gamla löpargymnasieelever kommer och ska på återträff, det är 20års jubileum eller nått liknande... Nästan så att jag överväger att ta på mig ett par ABBA-tights, gå ner och ställa mig mitt på Dansgolvet och visa dem ett par moves a la Björn å Benny, dvs att jag sparkar med träbenen, viftar lite höger coh viftar lite vänster... men jag vette fan.

Jag tror nog att det är dags för mig att åka in till stan på Lördag och köra alternativpass, dvs 4 timmar på dansgolvet. Hur nu det kommer att sluta återstår att se...

Yäyä, dags att dra sig till sängen nu. Imorgon bör det av till Törnskogen för att springa runt i en jävla mosse :S Vilket liv...

Hörs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0